Sorgens dag

Skönt med lite sovmorgon, Lucas somnade om halv åtta imorse o sov till nio.
Så det ska man absolut inte klaga på.

Som jag skrev igår är det begravning idag, för min underbara vän Louise.
Jag vill inte fatta att hon är borta, det går bara inte.
Men idag måste man väl inse att det faktiskt är så.
Begravningen kommer bli hur fin som helst, det är jag säker på.
Ett sista farväl <3

Mamma o pappa kommer hit o passar Lucas under tiden jag är där, så dom dyker väl upp runt tolv, samtidigt som Emilia kommer hit o hämtar mig.

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: sara - michelles mamma <3

men usch beklagar :( har vart dåligt på att läsa på en tid så har inte läst om att din vän gått bort.. men åter igen beklagar<3

2009-07-02 @ 20:50:54
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur dog hon?

2009-07-05 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0