Söker mig till skugga

Onsdagen tillbringades ute på en ö med mina föräldrar med massa sol.
Inget bad för min del, men Emanuel tog sitt första dopp :)
Åt nypotatis med gräddfil o matjessill, riktigt gott.
Jag lyckades få lite färg i nyansen röd igår, så nu känner jag att jag fått nog av solen ett tag.
Emanuel vill åka o bada nånstans idag med, jag är inte lika sugen.
Börjar dessutom jobba vid 16, jobba en fredagkväll är inget vidare.
Men jag är ju ledig i helgen iallafall, skulle jobbat egentligen men bytte med en annan sommarvikarie så jag tar helgen 1:a o 2:a Augusti åt henne istället. Nu i efterhand ångrar jag det lite, var för snäll. Kommer jobba tre helger på raken då nämligen :/
Menmen, det får ju va så nu..

Får väl gå o göra mig iordning nu så vi kommer iväg, jag håller mig i skuggan, helt klart.
Ha en bra dag.
Puss o Kram

(Igår var det 2 år sen jag tog mitt körkort :D)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att det gick så bra hos läkaren! Hoppas nu det dröjer ett tag tills ni åker dit nästa gång igen! Skönt med sol.. men jag håller med dig. Och när man har en sån liten, som Noah så får man nästan hålla sig till skuggan, själv med.. Så denna sommarn får man vara blek. Man kan liksom inte ta vara på den på samma sätt som innan. Men mysigt ändå. :) 30grader i vardagsrummet, är väl lite väl.. tyvärr. Vad gör ni annars under dina lediga dagar? :) Kram

2009-07-18 @ 00:40:17
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0