Klassfesten

Klassfesten blev riktigt lyckad igår, Emilia o Sandra hade gjort det jättefint med partytält o allt.
Vilket behövdes för den regnade o åskade hela kvällen.
Men vi grillade o sådär, hade lite presentationer om vad vi gjorde nu o sådär.
O en tävling med lite frågor som bland annat rörde klassen o lärarna.
Var bara 2 stycken som inte var där under kvällen, vår lärare vi hade mellan 4-6:an var där med oss hela kvällen.
Vi kikade på lite videoband med inspelningar från skoltiden, med pjäser o sådär.
Vid midnatt stack vi in mot stan, de flesta iallafall. Blev en sväng till Lizette först för en liten lakritsshot o därefter fick vi springa ner till Piraten i ösregnet. Pausade där den fanns tak då o då.
Men vi var dyblöta när vi kom fram, så man fick stå ut med att vara blöt hela natten.
Åkte hem igen vid 3, fick skjuts av Sandras snälla mamma :)
Emanuel somnade i bilen på väg hem, han var en aning dragen :P
Sov hemma hos mina föräldrar i Jämjö.

Låg kvar i sängen till halv ett idag, sen gick vi upp för att få i oss lite frukost.
Inga problem för mig, det var värre för Emanuel.
Tror han kräktes tre gånger.. ;P
Sen gick han o la sig igen.
Fick upp honom när vi skulle kolla på "Vi hade iallafall tur med vädret, igen", skrattade en hel del såklart.
O nu var Emanuel piggare.
Pappa körde sen upp mig till kyrkan där vi ställde bilen igår för att vi skulle slippa gå så långt i regnet.
Jag körde o hämtade vår kylväska o lite annat som var kvar hemma hos Emilia.
O därefter körde jag hem till mamma o pappa igen, vi åt lite kycklingsallad o sen åkte vi in mot stan för att hämta Lucas hos svärmor.
John åkte med för han ska sova här inatt, jag jobbar mellan 7-16 imorrn nämligen. Sista veckan han ska va barnvakt nu.

Så ikväll ska vi äta lite gott o bara ta de lugnt, lägger oss nog rätt tidigt.
Tack för en kul kväll klassen, det får vi göra om snart :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0