Inköp till kisen

Jobbat mellan 7-16 idag, men sista 3 timmarna hade vi möte. O det var ärligt talat ganska drygt.
Men vi sommarvikarier fick iallafall lära oss ta insulin, så det va ju kul :)
Efter jobbet hämtade jag Emanuel o vi körde till ÖoB en sväng för att köpa klösträd o kattlåda, och lite kattleksaker.
När vi kom hem åt vi pizza, mamma o pappa hade varit här på dan o hälsat på John o Lucas så dom hade haft familjepizza med sig. O det fanns tillräckligt över till Emanuel o mig, så vi slapp laga mat idag också :)

Ska strax sätta igång o städa lite tänkte jag.
John sover här inatt också, jag jobbar mellan 7-13 imorrn nämligen.
O vid 16 ska vi på husvisning i Klakebäck, ett litet hus men man kan ju iallafall kolla på det.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0