Fredag

Jobbat till 16 idag, förmiddagen var väldigt stressig. Vi blev tvungna att gå en man kort, fanns inga vikarier.
Men det gick ihop sig till slut iallafall.
Eftermiddagen gick sen ganska fort, solen kom fram lagom till jag skulle cykla hem.

Emanuel o Lucas hade kommit hem bara en stund innan mig, dom hade varit o hälsat på svärfar hela dan, o handlat lite gott till ikväll.
Gjorde tacogratäng till middag idag, blir en god lunch på jobbet imorrn ;)
Känner att mina inlägg är riktigt dryga nu för tiden, men för tillfället består mitt liv mest av att jobba o sova ungefär.
2 veckor kvar på semestervikariatet, sen blir det timanställning. Får hoppas att jag får jobba en del då också.
Som det ser ut nu behöver dom iallafall folk.

Nu ska jag lägga mig på soffan, strax plocka fram godiset :)
Ha en mysig kväll och en superbra helg, själv ska jag ju jobba ;/
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0