För varmt

Jobbat hela dan, 7-15.
O det har varit alldeles för varmt, tur att det är AC i kommunbilarna.
Körde sen in till stan för att hämta min bror o Lucas som varit iväg hela dan, varit på stranden en sväng bland annat.
Åkte hem o bytte kläder, o körde sen till affären. Bror tog bussen hem därifrån o Lucas o jag sprang in o handlade lite.
Blev klar lagom till 16 när vi skulle hämta Emanuel på jobbet.

Sen har vi ätit lite tacos, Lucas har sovit ett tag, o för övrigt har det varit ganska slött.
Har öppnat ett fönster i köket o balkongdörren så det blir lite tvärdrag här, man vill ju kunna sova under natten.
Bror hade gått ut o lagt sig på balkongen vid 4 imorse för att det var för varmt inne :P

Ikväll kommer glassbilen så då ska jag ut o handla lite tänkte jag. :)
Annars blir det en kväll framför tvn tror jag.

Imorrn är det begravning, känner på mig att det kommer bli hur fint som helst.
Skriver ett litet inlägg imorrn på morgonen om jag hinner.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0