Dryg kväll

Fick besök av svärfar o hans tjej igår, blev lite fika då så jag gjorde aldrig nån paj.
Åt lite glass med blåbär senare på kvällen istället.

Idag tog jag lite sovmorgon, låg sen mest i soffan.
Vid 13 var det möte på jobbet, blev bjudna på en jättegod päronkaka.
För övrigt var mötet jättedrygt, särskilt för oss vikarier, förstår inte riktigt varför vi ska vara med. Men vi fick iallafall varsin biobiljett idag :)
Blev ännu tröttare, o jag jobbade ju kväll sen också, mellan 16-21.30.
O kvällen har varit dryg, haft så lite att göra med tanke på att det är några vårdtagare mindre för tillfället.
Har man lite att göra, går tiden sakta, men vi kunde gå hem redan vid 21 iallafall, så det var ju skönt.

Nu är det snart läggdags, jobbar mellan 7-13 imorrn. Är inte ledig förrän torsdag nästa vecka, hur ska jag orka..

Sov gott.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack. :) Ja han är ett litet charmtroll. ^^ Nu var det längesen jag var inne på nätet och bloggen.. Så jag ska ta och läsa lite inlägg från din, hade jag tänkt. :)

2009-07-28 @ 22:55:47
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0