Återbesök?

Fick lite sovmorgon idag, fast det var inte lätt att sova. Lucas gick Emanuel på nerverna imorse så han var inte alls glad ;P
Nu har Lulle iallafall somnat igen, så Emanuel ligger i soffan med katten sovande på magen.
Den har fått namnet Sune nu förresten :)

Idag ska vi nog bara ta de lite lugnt, kommer solen fram blir de nog en tur till sjön.
Jag börjar jobba vid 16, ser inte alls fram emot att jobba kväll, men sen är jag ju ledig i två dagar.
Fick ett brev på posten igår, från Lund. Fått en tid till Lucas läkare imorrn vid 11.30, vet inte alls vad det gäller.
Men det kan vara så att det är återbesök sen operationen dom gjorde för ett år sen, där dom tog bort hans extra tunntarm o cystan han hade. Förhoppningsvis får vi även svar på om något ska göras åt cystan i bröstkorgen.
Så vi vet alltså vad vi ska göra imorrn, spendera hela dan i Skåne, mindre kul.
Finns det något kul att göra i närheten av Lund? När vi ändå är där menar jag.

Nu ska jag gå o gosa med Emanuel o Sune istället :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0