Webb-tv

Morgonen har börjat med en massa bus o gos ^^
Så mysigt när Lucas faktiskt är lite kelen.
När han somnade så tittade jag på Ballar av stål, glömde helt bort att det gick igår så vi la oss efter Spårlöst.
Tur att man kunde se hela programmet på kanal5:s hemsida :)

Nu har jag tänkt hoppa in i duschen o därefter ska det städas lite. När Lucas vaknar ska jag steka lite pannkakor till oss tänkte jag, o sen blir det en promenad lite senare.
Så fort vi ätit i eftermiddag ska vi iväg o handla hade jag tänkt, behöver fylla upp lite inför påsken.
På kvällen blir det troligtvis ännu en promenad om Emanuel ska ut o springa, så det hoppas vi på :)

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jaha, gud va duktig du är ;) Grattis !

2009-04-07 @ 11:43:17
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0