Vanliga vardagen

Gomorgon.
Idag återgår vardagen till det vanliga. Emanuel är på jobbet, o jag är hemma med busungen.
Bara två månader till, sen är det dags för mig att jobba lite också, o de ser jag faktiskt fram emot :)

Har inga större planer denna veckan. Handling idag bara.
O så måste vi fixa nya pass i veckan också eftersom vi planerar en tur med Polenfärjan den 8:e Maj med mina föräldrar o lite andra släktingar. Upptäckte igår att både mitt o Emanuels pass gick ut i slutet på Mars, så de va ju tur att vi kom på det :P

Hårda tag nu igen, varit riktigt lat i påskhelgen o dessutom ätit alldeles för mycket godsaker, så denna veckan räknar jag inte med någon viktnedgång. Men det är bara att köra på! :)

Ha de toppen.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0