Valborgskväll

Blev en sväng till kalaset idag, kul att träffa alla. Blir ju inte så ofta man träffar Emanuels ena syster som bor i Nybro t.ex, o hennes söta lilla Wilma ^^
Efter sex nån gång åkte vi vidare iallafall, till min mormor på Ytterön. Så där grillade vi lite korv, ingen brasa tyvärr med tanke på eldningsförbudet. Det var ju inte särskilt lägligt nu, ingen som fått dispens heller, så inga eldar här alltså :(

Nu är vi hemma, sen en timme tillbaka ungefär. Tittat lite på tv, läst igenom lite bloggar o så, men nu väntar nog sängen på mig tror jag.
Imorrn är Emanuel hemma hela dan, vet inte vad vi ska göra riktigt. Men vi ska nog till mina föräldrar o grilla lite vid fyra, sen ska jag troligtvis på sexparty lite senare på kvällen. Känner inte riktigt för det, är allmänt nere, men ja..vi får se.

Sov gott.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Rocka by baby

Hejsan Emelie !!!



Ville bara meddela att du har vunnit ett presentkort

på 200kr hos Rocka by baby



Du kan maila mig din adress mm på [email protected]



GRATTIS !!!!



Mvh Sonja / Rocka by baby

2009-05-01 @ 11:29:56
URL: http://rockabybaby.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh! Grattis till vinsten ovan! :-) Jag vill också vinna nått! Fast jag tävlar ju aldig.. :-D Kul att ses en liten stund i går! Klart att du ska gå på sexpartyt ikväll! Å äta min snopp-tårta! hihi... Läste om Lucas och instämmer om att han är en grymt stark liten människa och det kommer att gå bra ska du se! Skickar en EXTRA STOR kram!!

2009-05-01 @ 11:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0