Vägningsdag

Dagen började verkligen jättebra idag, det första jag gjorde när jag gick upp vid nio var nämligen att ställa mig på vågen.
Räknade med att jag hade gått ner ca 0,5 kg..
Men det visade sig att jag faktiskt gått ner hela 1,4 kg, på en vecka! :D
Sammanlagt har jag alltså gått ner 6,4 kg på 5 veckor.
Detta går ju verkligen skitbra. Så idag är jag lite extra glad :P

Vi ska äta lite frukost nu sen ska vi köra ut till mamma i Jämjö en sväng. Stanna där tills det är dags att hämta Emanuel, som troligen slutar runt två-tre idag istället.
Vid tre har vi tvättstugan, så då blir det fullt upp ett tag.

Ha en toppendag allihop!
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Melinda

GRATTIS :D

2009-04-09 @ 10:40:49
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0