Vägning

Blev aldrig klar med alla fönstren igår, har köket o Lucas rum kvar, så det ska jag ta idag tänkte jag.
Annars blev det jättefint här hemma igår faktiskt, men jag vill så gärna köpa ny soffa, nytt soffbord och ny tv-bänk. Nu har vi ett helt hyllsystem o jag tycker bara att det tar sån plats.
Men vi kommer nog inte ha råd med det än på ett tag, jag ska ju inte jobba förrän i sommar.
Ska försöka lägga undan lite varje månad iallafall nu också.

Hann aldrig med någon promenad igår, vi var ju iväg o handlade sen tyckte jag det blev för sent. Men träning blev det såklart :)
Köpte mig en våg igår också, även om jag märker lite på kläderna så vill man ju se skillnaden på vågen också.
Så nu på morgonen vägde jag mig, o jag har gått ner 5 kg på 4 veckor. 3 av dom var pga Allévon den veckan jag höll på med det, men dom 2 andra kilona har jag klarat av med hjälp av långpromenader, träning och bättre kostvanor.
Har nu 6 kg kvar till mitt mål iallafall, o det ska jag klara av innan sommaren hade jag tänkt. Det borde jag väl göra om det fortsätter såhär.

Idag har jag alltså tänkt ta resten av fönstrena, gå en långpromenad i det underbara vädret o kanske rensa min byrå o garderob, det behövs nu.
Ska nog sitta o mysa lite i solen på balkongen också med Lucas ^^
Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa O Lovisa

vad duktig du e!! bara att kämpa på nu då!

2009-04-02 @ 16:56:50
Postat av: rebecca

jag vill med köpa nytt, speciellt ny soffgrupp då resten är ganska nytt ändå, därimo vill jag ha mer detaljer, tavlor osv. :)



Skoj med vikten :)

2009-04-03 @ 10:04:31
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0