Vägning

Godmorgon.
Idag har jag varit uppe med tuppen, redan vid klockan sex. Lucas ville inte somna om så det var lika bra att pallra sig upp.
Slängt in en maskin tvätt som snart är klar.
Suttit här o kollat lite frisyrer, o ställde mig precis på vågen..
0,3 kg ner sen förra veckan, går ju iallafall neråt, men jag anser inte att det är godkänt.
Så går det när man äter lite glass mitt i veckan :/
Aja, vad blir det sammanlagt nu då..7,5 kg på 8 veckor tror jag om jag inte räknar helt fel.

Åkte till Sandra igår vid halv fyra, Emanuel fick skjuts hem av en jobbarkompis så Lucas o jag kunde hinna umgås med henne ett tag.
Vi käkade lite Toblerone-glass, som jag inte skulle gjort egentligen..
O så gick vi en tur till lekparken så Lucas fick gunga.
Åkte hem när Lucas började bli trött o gnällig.
Började med maten direkt, o 40 min efter vi ätit gick vi ut på långpromenad. 11500 steg, ca 1 timme o 40 min.
Var hemma först vid halv nio så då fick Lucas välling direkt o sen la vi honom. Tog ett tag innan han somnade bara, han hade sovit lite i vagnen när vi va ute också.
Emanuel o jag satt o kollade på Grey´s Anatomy o Fråga Olle, sen blev det sängen för oss också.

Så ja, här sitter jag alltså nu, lite besviken på mig själv. Menmen, jag fortsätter kämpa på.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duska väl inte vara besviken på dej själv. jag tycker du ska vara stolt! det verkar ju gå jätte bra, och är inte dåligt att orka gå så mycket som du gör!

2009-04-30 @ 10:15:19
Postat av: Sandra

Förlåt att jag lurade i dej glass =/ Men jag tycker du är jätte duktig som gått ner så mycket och traskar på så bra! :)Nästa vecka kan jag gå med dej. Puss&kram

2009-04-30 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0