Vägning

Dags för dagen som man längtar efter hela veckan, vägningsdagen.
Denna veckan stannade jag på -0,8 kg, nästan ett helt kilo, så det är klart godkänt :)
Sammanlagt 7,2 kg ner nu på 7 veckor. Nästan 4 kg kvar till målvikten, men inte säkert jag nöjer mig med det heller, det får vi se då ;P
Jag märker iallafall att magen o rumpan har minskat :)

Morgonen har för övrigt startat som den brukar, vi åt lite frukost strax efter nio o nu sitter Lucas framför barnkanalen medans jag uppdaterar lite här.
Idag är det tänkt att mamma ska komma hit, så ska vi ta med oss något ätbart o leta upp nåt ställe att sätta oss på.
Blir kanske att vi går till Bastasjö då, vi får se.
Det ska bli kul iallafall.
Älskar detta underbara väder!

Hoppas ni får en toppendag.
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jävla bra du är !!

2009-04-23 @ 12:05:27
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0