Vägning

Jaha, idag var det dags för vägning, o som sagt förväntade jag mig ingen nergång.
Vilket det inte var heller, stod still på samma som förra veckan. Bättre det än att det går uppåt iallafall.
Jag kämpar vidare iallafall :)

Idag blir det långpromenad, och lite städ hade jag tänkt.
När Emanuel kommer hem ska vi in till polismyndigheten o fixa nya pass, så vi hinner få dom innan det är dags att åka.
Om det nu blir av överhuvudtaget, behöver bli lite mer folk. Men förr eller senare åker vi väl.

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra J

roligt att ni bokade resan ändå! man behöver komma iväg! vill också åka polenfärjan,, hade varit kul,, men får inte ihop ett stort gäng direkt.. men du får säga till om du vill ha med extrafolk ;)

2009-04-17 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0