Våran helg

Nu är helgen snart över o jag har för en gångs skull haft ganska mycket för mig.

Igår gick vi en runda på marknaden i Lyckeby, köpte lite marknadsgodis bara.
Därefter åkte vi till Bryggareberget där vi åt lunch på Utkiken, hade först tänkt äta av buffén men det var lite för mycket pengar, 155 kr. Då får man nog hoppa över frukosten också så att man faktiskt kan äta för dom pengarna ;)
Så vi tog varsin varm macka istället, jättegoda o väldigt mättande.
Satt där o njöt av utsikten ett tag innan vi körde vidare. Kommer lite bilder här neranför på utsikten därifrån, man ser verkligen hela Karlskrona.

Körde hem till mamma o pappa sen, Emanuel släppte av Lucas o mig för han skulle hem till sin pappa o byta däcken.
Dom eldade lite när vi kom, o hade precis grillat korv. Tillbringade hela eftermiddagen ute på baksidan där hemma, var jättevarmt o skönt :)
När Emanuel var tillbaka grillade vi lite korv igen, så det blev vår middag igår.
Åkte hem strax efter nio så vi la Lucas direkt när han fått lite välling.
Vi satt uppe o kollade på Jag vet vad du gjorde förra lördagen sen gick även vi o la oss.

Fick sova till halv åtta imorse, fast jag låg kvar nån timme till. Emanuel är ju mer morgonpigg än mig, tack o lov ;)
Vid halv tolv åkte vi till Jämjö där jag o Lucas skulle på Blingo-visning hos Åsa. Mycket jag ville köpa, men priset hindrade mig. Blev en solhatt o en badkaftan iallafall, som ni såklart får se så fort jag fått dom.
Emanuel hämtade upp oss strax efter två, o så åkte vi hemåt igen.
Lucas somnade som en stock i bilen o fortsatte sova på mig när jag bar in honom.
En liten reaktion fick jag när jag skulle ta av honom jackan, men annars fortsatte han sova.
O han sover fortfarande ^^

När han har vaknat o fått lite att äta tänkte jag att vi skulle gå en långpromenad.
Sen ikväll blir det hemlagad pizza o tv :)
Ha en mysig kväll.
Puss o Kram

(Bilderna är tagna med mobilkamera)








Kommentarer
Postat av: Melinda

Mysiga vårbilder :)

2009-04-05 @ 23:24:30
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0