Nöjeskryssning med Stena Baltica

Nu är nöjeskryssningen på Polen-färjan bokad o klar :)
Den 8:e Maj bär det alltså av. Mamma är snäll o betalar buffén på kvällen åt oss, o den kostar 210 kr/person egentligen, så det tyckte jag va väldigt generöst :)
För övrigt går resan på 650 kr/person nu, då ingår resan, hytt, frukostbuffé och avbokningsskydd.
Inte så jättefarligt egentligen, hade räknat med mer. Sen ska vi iofs äta nåt på hemvägen också, men det går väl inte på så mycket.

Tillbringade nån timme hos mina föräldrar i eftermiddags, o det var trevligt såklart.
Åkte hem strax efter halv åtta när Lucas började bli trött o gnällig. Blev välling o läggdags för honom så fort vi kom hem.
Emanuel o jag har sedan gottat oss med nyponsoppa o glass framför Talang 2009. O nu har jag suttit här ett tag med bokning o lite sånt.
Men nu funderar jag faktiskt på om det är dags att lägga sig..

Sov gott.
Puss o Kram



Kommentarer
Postat av: Melinda

Gud va kuuuul :D

2009-04-17 @ 22:39:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: rebecca

Skoj att åka båt. :)



Har du någon länk till "Polen-färjan"? har aldrig hört talas om den båten. :)

2009-04-21 @ 12:09:12
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0