Måndag igen

Jag somnade på soffan igår av nån anledning, samtidigt som Lucas tog en liten lur.
När vi väl vaknat igen så fick Lucas lite att äta sen tog vi en promenad till Maxi o inhandlade lite nödvändiga grejer, blev 7700 steg allt som allt, så en ganska lagom promenad.
Underbart väder också, kändes som en sommarkväll.
Lagade mat när vi kom hem, o åt den framför Wipeout när vi lagt Lucas för natten.
Vid nio tog jag ett varmt bad medans Emanuel diskade, o sen blev det tv i en timme till innan vi kröp ner i sängen.

Morgonen har startar som den brukar. Åt frukost vid nio o har sedan kollat lite på barnkanalen o tagit de lugnt.
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, tror mamma är ledig så hon kommer kanske en sväng.
Promenad blir det nog först i eftermiddag tror jag.
Emanuel kommer hem senare idag för han ska till tandläkaren direkt efter jobbet, så det blir sen middag.

Menmen, jag kommer nog på nåt att göra hoppas jag.
Ha en bra dag allihop.
Puss o Kram

(Idag blir Lucas 13 månader :) )

Grabbarna på balkongen, Emanuel ser något sliten ut ;P


Lucas klar för promenad till affären



Kommentarer
Postat av: Emanuel

Jag är inte sliten, bara snygg ;)

2009-04-27 @ 22:24:34
Postat av: Elin

Grattis Lucas!

2009-04-27 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0