Kvällspromenad

Gokväll :)

Mamma var här en sväng idag, vi åt lite lunch, busade med Lucas o sådär.
När han sedan ville sova satte vi oss på balkongen o avnjöt varsin glass i solen.
Inte helt fel alltså, även om jag ju ska undvika sånt mitt i veckan ;/
Efter att mamma åkt så tillbringade jag nån timme framför datorn med trevligt sällskap, Lucas sov ett ganska bra tag då.
Emanuel kom hem vid fem, men fick ju inte äta på en timme så vi fick skjuta på middagen lite till.
Till slut bestämde jag mig för att jag skulle äta innan Emanuel så jag hann ut på långpromenad innan det blev mörkt.
Så så blev det.
Promenad på 13100 steg, 1 timme o 50 min, ca en mil enligt stegräknaren.
Riktigt skönt var det iallafall, velade om jag skulle ta jackan innan jag gick men glad att jag inte gjorde det.
Blev tillräckligt varmt ändå..
När jag kom hem vid halv nio gick jag in o pussade Lucas gonatt, Emanuel hade lagt honom vid åtta men han somnade inte förrän han fått en puss av mig ;). Sen blev det stretching o dusch.
Tittat lite på Spårlöst nu o ska strax se Ballar av Stål innan det är läggdags.

Hoppas ni har en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Klart du får njuta av en glass i vårsolen :D

2009-04-27 @ 23:38:43
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0