Tisdag

Godmorgon.
Tvättningen gick bra igår, hann med mer än jag brukar faktiskt.
Fixade även maten så den var klar lagom till jag hade städat o allt i tvättstugan.
Så vi åt inte förrän vid sju igår..
Blev tv resten av kvällen, Färjan 2, Spårlöst och Ballar av Stål.
Angående Ballar av Stål, The Fuckers är mina stora favoriter ;D
Hittade tyvärr inget klipp på dom från igår.

Lucas vaknade vid sex imorse, fick välling o somnade om igen efter en stund.
Han vaknade sedan vid åtta igen, precis som vanligt alltså..
Det var jobbigt att gå upp idag, o jag hade gärna krupit ner igen nu, men det är inte Lulle alls sugen på tyvärr.

Blir nog en promenad om en stund tror jag, lagom till Lucas ska sova.
Sen får vi se vad som händer.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Haha, the Fuckers är braaaaauu ^^,

2009-04-21 @ 10:21:45
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0