Solsken

Varit ute på min dagliga promenad o lyckades idag komma upp i 11010 steg.
Lucas var lite smågnällig ett tag innan han somnade, men annars var han ganska snäll.
Nu sitter han framför tvn en stund, det var tydligen inget kul på barnkanalen så nu bytte han till kanal 4 istället.
Nåt dramaprogram som tydligen var väldigt intressant ;P

Hade tänkt lägga upp min balklänning på Tradera också nu egentligen, men gud va krångligt, o inte särskilt billigt heller.
Så jag hoppas att någon upptäcker den på Blocket snart o ringer, hade ju hoppats att jag skulle bli av med den nu så dom pengarna kunde användas till Polenkryssningen.
Så synd när den bara hänger i garderoben ju, jag kommer aldrig få tillfälle att använda den igen.

Ta det lugnt resten av eftermiddagen o kvällen nu tänkte jag. Kanske träna lite på Orbitreken, det är ju dags för vägningen imorrn igen, o tyvärr tror jag inte det har blivit nån viktnedgång nu efter påskhelgen. Men hoppas kan man ju :)

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Gud va du är duktig med motionen !

2009-04-15 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0