Soliga onsdag

Vilken skön sovmorgon jag fick idag, Lucas vaknade först vid halv nio, o vaknade heller aldrig vid sex som han brukar.
Riktigt utvilad idag alltså :)
Vi har precis fått i oss lite frukost nu o är redo att ta oss an denna soliga onsdag.

Idag har vi planerat att köra till kusin Sandra en sväng o hälsa på. Så det ska bli kul, såklart.
Försöka övertala henne att följa med nästa vecka, blir så mycket roligare för mig då.
Annars händer det väl inte så mycket mer idag vad jag vet, förutom långpromenad ikväll.
Vägning imorrn ju ;)

Velar lite om hur vi ska göra imorgon på Valborg, hade planerat att följa med mina föräldrar till mormor o grilla lite där.
Men så fick vi veta igår att Lucas kusin skulle ha sitt kalas då, men dom skulle börja redan vid 16 när Emanuel precis slutar jobbet. Så jag vet inte, ställa in planerna vi hade eller åka till kalaset en sväng o lämna present o lite, o därefter åka till min mormor.
Jag träffar ju faktiskt inte mormor så mycket numera :/
Det lutar nog åt en sväng till kalaset o därefter åka vidare tror jag, även om jag misstänker att det inte är så populärt hos endel...

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0