Solig söndag

Idag fick jag sovmorgon till halv elva, Emanuel var snäll o gick upp med Lucas när han hade sovit klart vid åtta :)
Sen dess har vi hunnit äta frukost, titta lite på tv och sitta på balkongen och sola.
Mina fräknar börjar komma fram nu efter att man suttit ett tag i solen, kan vara gulligt på vissa, men inte på mig ;P
Tur att man inte ser så mycket av dom när jag väl "svalnat".

Händer nog inte så mycket idag, kanske går ner till affären en runda för att köpa Aftonbladet.
Troligtvis långpromenad lite senare när det inte är lika varmt ute.
Annars bara ta det lugnt, o det är ju inte helt fel :)

Hoppas ni har en toppendag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är supersöt i fräknar, såg ju dom IRL när vi va på Liseberg för ett x antal år sen. Minns även att det var nåt annat med näsan då :P Den hade svällt så du såg ut som en liten alien! Hihi, så jävla roligt! Puss på dig gums! <3

2009-04-26 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0