Snutte

Nu har jag tvättat två maskiner, så nu hänger allt ute på balkongen. O i detta vädret torkar det nog ganska snabbt skulle jag tro :)
Idag var det även dags att tvätta Lucas snuttefilt, vilket inte var direkt populärt.
Han har varit tjurig på mig nu hela förmiddagen, o han ska absolut inte sova även om han är dötrött.
Nu fick han ju nyss syn på filten som hänger på linan här utanför, o det gjorde inte honom direkt gladare.
Men som sagt, det torkar nog snabbt så snart ska han få sin snutte så det blir lugn o ro ;P

Dessutom har jag förlorat ännu en båge till min bh nu, hur det gick till har jag inte en aning om.
På något vis har den tagit sig ur tvättpåsen?
Får väl se om jag hittar den sen.

Fortfarande inte riktigt bestämt hur vi ska göra ikväll, men det ordnar sig väl.
Kalaset blir det ju en sväng, men jag vill inte stanna tills dom ska äta tårta, för det får jag inte äta idag ;P

Den där filten har hängt med länge ^^
Bilden är tagen förra sommaren.

Kommentarer
Postat av: veronika

ja den lilla snutten var det väl verkligen dags att tvätta:) hade tiam haft en vit snutte så hade den med varit mer grå/brun än vit:)

2009-05-04 @ 22:22:49
URL: http://veronikaekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0