Shopping

Det var riktigt gott med pizza igår, såklart :)
Svärmor stannade över natten o åkte imorse vid sju, så mellan sex o sju imorse var vi uppe med henne. Lucas vaknade ju ändå vid sex som han brukar. Först vid åtta somnade han om, så då fick även Emanuel o jag sova en timme till.

Var inne i stan en sväng idag, köpte underkläder till mig, kläder till Emanuel, en keps till Lucas o en present till Lucas kusin som fyller 8. Hon skulle haft kalas idag också, men det blev inte riktigt som det var tänkt..
Letade lite efter en klänning som jag tänkte ha när vi skulle iväg, men jag tycker alla modeller som finns nu är kortkort, o det tar jag inte på mig.
Så ja, vi får se om jag hittar nåt innan det är dags, annars har jag väl nåt som duger i garderoben.
Åkte till Willys o köpte blöjor o godis, Emanuel var inne på Blomsterlandet också o köpte en bukett blommor till mig :D
Sen bar det hemåt.

Lucas fick lite att äta när vi kom hem, sen gick vi ut på långpromenad när Lucas ändå skulle sova.
Blev en promenad på 12310 steg, 1 timme o 49 minuter tog det för att vara exakt.
Lagade lite mat när vi va tillbaka, precis ätit oss mätta o kollar nu på Robinsson.
Godiset plockas fram så småningom när vi känner att vi orkar äta nånting ;P

Precis lagt Lucas för natten nu, så dags för lite mys i soffan ^^
Ha en bra kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0