Påskdagen

Blev en promenad på 10400 steg igår.
När vi va hemma sjöng vi lite SingStar 80`s innan vi va tvugna att fixa iordning oss o bege oss hem till mina föräldrar.

Letade upp våra påskägg, jag hittar som vanligt alla andras innan jag hittar mitt eget ;P
Lucas fick också ett mini-påskägg med lite choklad i.
Åt påskmiddag med allt gott som hör till o satt o umgicks hela kvällen. Mys var det :)
Slingade håret på min bror också, o han verkade nöjd.
Körde hem strax efter tio o det blev läggdags ganska direkt.

Jag fick sovmorgon, idag också ^^
Tror klockan va 11 när jag gick upp..
Dagen har flytit på lugnt. Gick en runda till Netto o köpte lite smått o gott, bland annat varsin glass som vi kunde avnjuta i solen på väg hem.
Satt en stund på balkongen o läste tidningen, o sen har vi ätit lite middag.
O nu är det tv som gäller resten av kvällen, först One Tree Hill, sen Gossip Girl, fast bara halva avsnittet för vid halv åtta ska vi spela BingoLotto. Håll tummarna för att vi vinner lite pengar, eller varför inte en bil? :)

Ha en mysig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0