Påskafton

Dagen gick enligt planerna igår faktiskt.
Elin kom vid halv sex när Emanuel va iväg. Lucas fick en rolig pelikan av henne i 1-årspresent, som han var livrädd för till en början, men till slut gick det bättre.
Tog lite bilder på dom men inte orkat lägga in de på datorn ännu.

När Emanuel kom hem så åkte Elin, o vi åt lite middag.
Därefter fick Lucas välling o somnade ganska fort, han hade bara sovit en gång på dagen, vilket är väldigt ovanligt så inte konstigt om han va trött ^^
Soffläge resten av kvällen med lite godis för vår del.

Lucas vaknade vid sju imorse, men somnade om en stund till efter sin morgonvälling.
Emanuel gick upp lite tidigare, medans jag låg o drog mig till nio.
Idag blir det långpromenad iallafall, sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda.
Ska va hos mina föräldrar runt fem-sex nån gång o äta påskmiddag, o leta påskägg :)
Stannar väl där större delen av kvällen skulle jag tro.

Ha en bra helg!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0