Paket i brevlådan

Hej på er :)

Nu är Lucas o jag hemma igen, varit iväg sen 10 imorse. Träffat Sandy inne i stan, alltid lika kul.
Gick lite på stan först, sen lunchade vi på 3G, satt där tills Lucas blev trött o gnällig. Gick en liten runda till på stan innan jag kände att det nog var lika bra att åka hem innan Lucas blev hungrig.

O nu är vi alltså hemma igen, fick en glad överraskning i brevlådan. Ett litet paket till mig med 2 par byxor som jag köpt till Lucas. Hur fina som helst, beställt av en tjej som syr själv, här kan ni hitta henne.


Ett par svarta byxor i plysch med äppelgröna muddar och texten Lucas på rumpan
Och ett par supersöta byxor med mönster från "Fem myror är fler än fyra elefanter", turkosa muddar.


Kommentarer
Postat av: saramichellesmamma<3

vad fick du betala för byxorna med lucas i rumpan på? :D

2009-04-08 @ 14:04:07
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jättesöta :D särskilt elefanterna ^^,

2009-04-08 @ 17:17:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Åsa & Lovisa

dem var jätte söta.. tänkte själv beställt d med namn på till lovisa.. men blev tyvärr inte så! hoppas aööt bra med e! Kram

2009-04-09 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0