Måndagkväll

Förutom mat köpte vi även lite nya gardiner och Singstar 80´s. Har aldrig hittat det innan när dom haft extrapris men idag hade vi tur :) Helt klart bäst låtar på den.
Packa upp varorna lite fort när vi kom hem sen körde vi vidare till Bastasjö för jogging/promenad.
Jag började med 4 km, o gick sedan 2,3 km-rundan två gånger. Slutade på 9400 steg.
Lucas sov nästan hela tiden, o fick välling så fort vi kom hem, o därefter i säng. Skönt att man faktiskt kunnat lägga honom redan vid åtta om kvällarna nu.

Suttit o fyllt i en blankett om resersättning för alla gånger vi varit i Lund nu, blir väl inte så mycket pengar av det men nånting iallafall.
Tur att vi hade kvar intyg från alla gånger, förutom den första.
Även pratat med mamma en stund ikväll, vi är bjudna på påskbord där på lördag. Ska köra ut en runda på torsdag också när mamma är ledig tänkte jag. Om Emanuel vill lämna bilen hemma till mig.
Nu ska jag hoppa in i duschen o därefter är det läggdags.
Blev lite småsur när jag upptäckte att Desperate Housewives va inställt pga hockeyn ikväll, men jaja..

Sov gott.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0