Måndag

Hände inte mycket mer igår, än den där lilla turen till lekparken.
Men det var kul iallafall :)

Idag vaknade Lucas strax innan Emanuel skulle till jobbet, han somnade om igen efter lite välling så jag fick sova till åtta.
Nu har vi ätit frukost iallafall o kollar lite på barnkanalen.
Om en halvtimme-timme tänkte jag att vi skulle gå en långpromenad, får se hur mycket jag orkar med min träningsvärk bara :P
Senare blir det nog lite städ, o mellan 15-19 har vi tvättstugan så då är det fullt upp. Funderar på att tvätta lite i vår maskin innan dess också, så kan man ju hänga ut det på balkongen..

Bjuder på en liten bild från lekparken :)

Mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0