Lördagen

Godmorgon.
Lucas sov faktiskt hela natten, men vaknade vid sex som vanligt så då fick han lite välling o somnade om till halv nio.
Emanuel gick upp med honom, o jag låg kvar en timme till.
Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag så vi kommer iväg idag.
Tänkte gå en sväng in till Lyckeby där årets första marknad är idag, sen runt ett ska vi åka o äta lunch på Utkiken. O sen spenderas nog eftermiddagen hos mina föräldrar, Emanuel tänkte byta till sommardäck idag.

Så ja, det är väl ungefär vad lördagen har att bjuda på.
Kom förresten på att det kanske är steglängden som är inställd fel på stegräknaren, ska mäta upp det så småningom.
Men nu ska jag fixa mig :)

Ha en underbar lördag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0