Långfredag

Känns som en lördag idag, antagligen för att Emanuel är hemma. Man blir verkligen helt avig.
Fick iallafall ligga kvar ett tag imorse, kunde aldrig somna om, men det är så skönt att bara ligga o dra sig ett tag så man vaknar till.
Nu har vi iallafall fått i oss lite frukost, Lucas sover sen ca 40 min.

Planerna för dagen är att jag ska slänga in en maskin tvätt, hann inte tvätta allt igår.
- Stryka balklänningen och mina gardiner.
- Hänga upp mina nya gardiner.
- Städa och vika tvätt.
- Försöka hinna med att städa av skötbordet o sätta in det på Blocket.

Vid fem ska Emanuel på Lasergame med några andra grabbar, så då kanske Elin kommer o håller Lucas o mig sällskap.
Annars blir det nog att vi träffas nu på dagen nån gång :)

Glad Påsk på er!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket, och glad påsk själva.

2009-04-10 @ 20:23:29
URL: http://malabuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0