Grillning

Godmorgon :)

Var uppe med Lucas vid halv sju imorse, han somnade om efter en timme ungefär.
Lät Emanuel ligga kvar, så gick han upp när Lucas vaknade igen vid halv nio.
Jag har alltså haft lite sovmorgon idag, har precis ätit lite frukost med min lilla familj.

Idag ska vi till svärfar o grilla för första gången i år. Eller grillat har vi ju gjort, men bara korv, o det är inte riktigt samma sak tycker inte jag ;P
Ska vara där vid tvåtiden, så innan dess ska jag hinna med en långpromenad. O för en gångs skull så går jag nog själv, utan vagnen. Emanuel o Lucas får va hemma helt enkelt..

Underbart väder idag också, vi har verkligen haft sån tur med vädret senaste 2 veckorna tror jag att det är, o kollar man väderprognosen i tidningen visar dom fint framöver också. Love it!

Ha en underbar lördag!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0