Grattis svärmor

Blev en promenad på nästan 9000 steg innan idag.
Började med maten direkt när vi kom hem så den var klar lagom till Emanuel kom hem från jobbet.
När vi ätit o fixat oss åkte vi iväg o köpte present till svärmor som fyller år idag, o därefter åkte vi dit för att gratta henne.
Bjöds på en massa kakor, som jag hade tänkt att jag skulle undvika egentligen, men hur lätt är det?
Får bli extra promenad imorrn istället.

Nu är vi iallafall hemma o har precis lagt Lucas.
Tänkte bara kolla läget här en runda innan jag ska ställa mig på Orbitreken en stund.
Så ja, nu blir det träning o tv resten av kvällen.
Ha de bra!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Melinda

Har du gått ner nåt med allt ditt slit ? :)

2009-04-06 @ 23:15:46
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0