För mycket motion?

Godmorgon :)

Satt framför tvn hela kvällen igår, kollade på Grannfejden bland annat, som var inspelat i Eringsboda denna gången. Bara 4 mil härifrån, så de tyckte jag va lite "kul".
Har haft lite svårt att somna några kvällar nu, ligger o vrider o vänder på mig ett bra tag.
Men när jag väl somnar så sover jag hela natten.
Kanske har promenerat för mycket, kan man verkligen göra de? ;/

Varit uppe sen åtta, o har precis ätit lite frukost. Så nu ska jag bara smälta den lite sen ska jag ge mig ut på långpromenad igen. Men funderar på att korta ner den lite grann idag. Mina ben hade nog mått bäst av att vila nån dag känns det som, egentligen.
Men beach 2009 är snart här så det finns ingen tid för vila ;)

Annars händer det nog inte mycket under dagen, i eftermiddag blir det en tur till Jämjö. Emanuel släpper av Lucas o mig hos mina föräldrar så ska han åka hem till sin pappa o byta en blandare åt honom.

Gud va skönt med helg igen, bara massa mys kommer det bli ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror inte att det har med för mycket motion att göra :S Däremot om du tränar sent så kan ju det göra att kroppen får svårt att varva ner, eller om du blir "uppspelt" precis innan du ska sova kan ju det också försvåra insomningen! Ha det bra babe! Pussar <3

2009-04-17 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0