Fel på stegräknaren?

Fastnade framför msn i eftermiddags när Lucas sov sina 2 timmar så det blev aldrig någon promenad då.
Istället körde vi till Bastasjö nu ikväll när Lucas fått lite mat.
Emanuel sprang en runda, o jag gick med Lucas i vagnen. Gick 4 km-rundan 2 gånger, så alltså 8 km, men stegräknaren visar bara 6,60? Så nu vet jag inte om jag vill lita på den mer. Enligt den gick jag iallafall 9301 steg.

När vi kom hem fick Lucas lite välling o somnade vid åtta, får se om han sover hela natten med tanke på att han annars brukar lägga sig vid nio. O vi har precis ätit lite tacos o tittar på Talang 2009.
Dricker lite cider o tar de bara lugnt resten av kvällen, lite godissugen egentligen, men det får vänta till imorrn.

Ha en mysig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0