Brev

Blev aldrig någon promenad, tränade istället när Lucas sov.
Så jag har inte latat mig iallafall.
Därefter blev det dusch o lite mellanmål innan Lucas vaknade o ville ha lunch.

Precis hämtat posten, fick ett roligt brev tillsammans med all reklam idag :)
Brevet va om en informationsträff den 13:e Maj, angående mitt sommarvikariat i hemtjänsten.
Så då ska vi få schema o allmän information o sånt kul :)
Jag ser faktiskt fram emot att börja jobba, trodde aldrig att jag skulle de.
Men jag har ju gått hemma nu sen Januari förra året, med undantag för 4 veckors jobb förra sommaren.
Även om det är kul o gå hemma med Lucas o se hur han utvecklas för varje dag, så blir det lite enformigt o drygt.
Så ja, som sagt, det ska bli skönt att få träffa lite folk, o dessutom dra in lite pengar till vår lilla familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0