Blingo-köpet

Nu har Lucas o jag precis ätit lite frukost, har bara mitt te kvar som jag sitter o avnjuter för tillfället.
Lucas kryper runt med sin lastbil i hela lägenheten, skönt att han kan roa sig själv också :)

Glömde ju säga att jag fick den rätta beställningen från Blingo igår, är supernöjd med det jag köpte.
En badkaftan som han kan springa runt med på stranden i sommar, iofs så är det storlek 86/92 så den är en aning stor, men det är inte hela världen. Solhatten är jättesöt, o så himla skönt material också :)

Lite träningsvärk efter promenaden igår, skönt ^^
Idag blir det nog promenad med Lucas, för vi måste handla i eftermiddag så då kommer jag väl inte hinna gå nåt.
Eller ja, vi får se.
Nu har det spridit sig en inte allt för god doft i vardagsrummet här, dags för blöjbyte alltså ;P


Här är mitt köp från Blingo


Kommentarer
Postat av: rebecca

aha fick mitt svar här att de var från Blingo. Skitsnyggt men dyrt va?

2009-04-28 @ 10:12:32
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0