Bebislängtan

Promenaden slutade på 8700 steg idag, 1 timme o 15 minuter.
Det får nog räcka för idag, mina ben ska få vila lite.

När vi kom hem blev det lite magträning också, sen stretching o därefter duschen.
Sitter o funderar på vad jag ska hitta på för mat idag, känner inte för att laga nånting alls.
O vi har inte riktigt råd att äta nån annanstans heller, annars hade t.ex McDonalds inte suttit helt fel idag.
Får kolla igenom frysen igen o se om jag kommer på nåt helt enkelt.

Är inne i den där veckan där man känner sig extra tjock nu, inte alls kul.
Började redan förra veckan, men då var jag verkligen ordentligt svullen. Började få för mig att jag va gravid, men så va de tydligen inte.
Kanske lite skengravid då ;P
Känns som alla är gravida nu, o jag saknar min lilla bebismage.
O dessutom saknar jag bebistiden, när dom bara ligger hos en i famnen helt still o myser.
Sånt händer ju inte längre, förutom när han är nyvaken, då kan han lägga huvudet mot ens axel o gosa ^^
Menmen, syskon får vänta..


Kommentarer
Postat av: Melinda

Jaa, men du har ju din bebis hos dig och ser honom utvecklas :D

2009-04-17 @ 14:19:58
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0