1 mils promenerande

Det blev faktiskt en promenad till igår. Emanuel ville ut o springa så vi tog bilen till Bastasjö så gick jag 2,3 km med Lucas medans Emanuel sprang en längre runda.
Så sammanlagt gick jag över en mil igår, ca 14100 steg nånting :)
Tyvärr så tyckte inte Lucas alls om att sitta i vagnen igårkväll, var jättegrinig o vägrade sitta still. Hade jag satt på honom selen hade han väl bara skrikit ännu värre.
Så mitt tålamod tog nästan slut igår.
Tog ett bad när vi kom hem, låg där o slappnade av med endast ljuset från mina spalampor. Det var välbehövligt iallafall, kände mig lite som en ny människa sen :)

Lika fint väder idag, verkligen helt underbart.
Lucas verkar vara på lite bättre humör idag tack o lov, han ska strax få lite gröt.
Mamma kommer en runda o hälsar på nu på förmiddagen innan hon ska vidare in till stan så det blir inte så ensamt idag.
Långpromenad innan Emanuel kommer hem hade jag tänkt.
Det är väl vad som är planerat för dagen, så får vi se vad som händer.

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0