1-årstrots?

Nej, fönstrena har fortfarande inte blivit putsade. Dan är iofs inte slut än.
Kom hem för en stund sen, gått 11640 steg. Vilket blir 8,26 km, 539 kcal och det tog mig 1 timme och 49 min.
Är helt slut i mina ben efter den rundan, för mycket uppförsbackar :P
Lucas var gnällig sista biten, vägrade sitta still osv. Nu har han fått lite att äta iallafall o så har jag lagt honom, så han somnar nog snart.
Känns som han börjar bli lite trotsig faktiskt.
När man ska ge honom lite vatten till maten t.ex så dricker han lite, men sväljer inte. O så fort man tagit bort pipmuggen så öppnar han munnen så allt rinner ut. Han tycker nog det är jättekul att jävlas med sin mamma ;P

Ska nog sätta mig på balkongen en stund innan solen försvinner runt hörnet.
Ha en mysig kväll.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0