Hos mina föräldrar

Var på Kosta Outlet igår med mina föräldrar, bror o Lucas. Men jag blev faktiskt riktigt besviken, kändes så rörigt, o allt var inte särksilt billigt. Men köpte mig iallafall ett par jeans och en sjal.
När vi kom hem vägrade Lucas somna, hur trött han än var så mamma o jag tog en tur med vagnen upp till min brors grav o tillbaka. Jag är där alldeles för sällan..har väl inte riktigt förstått att jag har haft en lillebror till som bara fick leva en månad, usch. Jag hade nog inte orkat gå igenom allt det där.

Emanuel hämtade oss vid sex, så direkt när vi kom hem började jag med maten. Hemmagjord pizza, så det blev ju att vi åt ganska sent, men gott var det ;)

Idag åkte vi till Jämjö igen för Emanuel skulle hjälpa sin pappa med huset, så han släppte av Lucas o mig hemma hos mina föräldrar. Sen åkte vi o hälsade på min mormor en runda.
Känns så sorgligt att hon ska sälja huset, där man har spenderat varenda sommar sen man var liten. Så himla fint är det där. Men jag tror vi kommer fortsätta åka dit ändå varje sommar för det finns ju endel mysiga badställen, o där kryllar ju inte av folk som det gör på stranden.

Sitter fortfarande kvar hos mina föräldrar, vet inte riktigt när Emanuel hämtar oss, men det blir nog att vi äter här idag.
Imorrn ska jag ta hand om Lucas själv för första gången på länge, men det ska jag nog orka nu. Har däremot fortfarande inte vågat ta av förbanden, vet inte om jag vill det, men jag har iallafall inte ont längre, förutom om jag kommer åt ärren.

Hoppas ni har haft en trevlig helg o att veckan blir toppen :)
Puss o Kram

 Ett halvår sen ^^




Kommentarer
Postat av: Melinda

Tänk va fort de halvåret har gått :)

2008-09-29 @ 19:24:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0