Hungrig pojk ;P

Skulle tagit mig ut på en långpromenad imorse tänkte jag, men det blev aldrig av. O nu ser det ut att börja regna när som helst så jag får nog skjuta på den till ikväll om det inte regnar då.
Sitter o lyssnar på musik o chattar lite på msn just nu, Lucas sover sen ca en timme tillbaka.
Han har varit riktigt hungrig idag, fick en hel portion gröt imorse, vilket han normalt brukar nöja sig med men han skulle ju ha mer, så jag gjorde 100 ml ersättning också o trodde aldrig att han skulle äta upp det. Men det slank ner, o mer skulle han ha, så gjorde 60 till. O han åt upp det också ;O Normalt äter han annars 120 ml varje mål, varannan timme. Men det är jättebra att han äter så mycket så han går upp ännu mer, det behöver han :)

Nu kom solen fram, o regnet också :P

Imorrn är det 6-månaderskoll på BVC, o så ska han få 5-månadersvaccinet, lite sent.
O så har Emanuel o jag 3-årig förlovningsdag imorgon :) Så jag funderade på om jag skulle göra plankstek då, o så pratade vi om o gå o se Wall-E på bio.

Guud va irriterad jag blir på vår skärm, den blinkar o ändrar färg hela tiden, man blir ju helt knäpp.
Trodde först att det var för att mobilen låg här, men den håller på fortfarande. Får väl lämna in den antar jag :/
Måste äta något nu, så magen blir tyst.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0