Tillbaka till det normala

Emanuel har återgått till jobbet och jag är hemma o myser med Lucas. Allt känns egentligen som vanligt, Lucas är sig själv igen, förutom med ärr här o var. Stygnen på halsen o bröstet är kvar fortfarande, ska förhoppningsvis plocka bort dom på högra sidan imorrn om allt ser bra ut. Vänstra sidan får nog vänta någon dag till eftersom dom bara suttit en vecka, men vi får se hur det ser ut helt enkelt. Blir dessutom vägning, hoppas på ökning o jag tror faktiskt att det är så.

Idag blir det nog lite städning här hemma, får se om vi tar oss ut för en liten promenad också, inte helt omöjligt.

Igår fick Lucas smaka på lite majs-puré, tveksam till första skeden, som med allt annat han fått men sen går det jättebra. O igår kväll var första gången han åt en hel portion gröt utan att spotta ut hälften ;D
Amningen har jag lagt ner nu, känns verkligen trist men vill han inte så ska jag inte tvinga honom. Så i lördags kväll unnade jag mig faktiskt lite cider.

Lady Gaga- Just Dance går på repeat här nu, vet att den är gammal men jag har ju inte haft chans att lyssna på den så mycket. O Lucas sover för tillfället, så jag hinner titta igenom lite bloggar o familjeliv m.m.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0