Stolt mamma

Lucas har fått sin första tand, måste ha ploppat upp under natten för den var inte där igår ^^
En vass liten sak. Han har varit ganska grinig nu hela kvällen o vill inte sova, sovit som längst en halvtimme under hela dagen.

Vi gick till marknaden en runda idag, men det var inget att ha, så vi gick o kollade lite affärer o så istället. Fick oss en bra promenad iallafall, o varmt var det.

Ätit tacos för en stund sen, men jag blev mätt ganska fort för jag har gått o småätit godis typ hela dan :P Sånt otroligt godissug har jag, måste skärpa mig nu. Med allt, men det finns som sagt ingen motivation eller ork till någonting.

Ska gå o se om det är något på tv. Ha en trevlig kväll.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är perfekt Emlan! Du har liksom världens finaste lilla son! Var stolt! Puss & Kram

2008-09-07 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0