Mitt i veckan

Liiite bättre idag, men går fortfarande som en halt gubbe eller något.
Igår tog jag det lugnt, låg framför tvn o kollade musikvideor på MTV. Emanuels mamma var här en runda, så dom va ut o gick så jag fick vila lite.
Fick hemmalagad pizza till middag, inte lika god som min brukar va men det var gott iallafall ;P
Sen blev det Idol o Vem kan slå Filip o Fredrik, o sen läggdags.

Idag sov jag till nio, sen suttit framför tvn ett tag o nu sitter jag här. Emanuels syster kommer snart med lilla Wilma som snart är 9 månader :) En aning större än Lucas. Så då blir det lite fika.

Ikväll kommer mamma o hämtar Lucas, Emanuel ska ju börja jobba imorrn så mamma får ta över passandet. Blir själv en stund imorrn på förmiddagen sen lovade mamma att dom skulle komma in till mig. Så ska försöka sova länge imorrn :)

Inget intressant att berätta egentligen, men nu har jag iallafall skrivit något.
Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0