Min stackars mage

Idag har vi varit i affären en runda, handlade lite gott till kvällen o så. Var på Lindex också o köpte vantar och en sparkdräkt till Lucas, o hämtade ut 6-månaders-paketet man får från Libero. Trodde det skulle vara lite roligare grejer i, var ett par strumpor, en liten fotboll, bindor, up & go-blöjor o engångs-haklappar. Haklapparna kan va bra att ha faktiskt, till den lilla grisen ^^
Gjorde broccolipuré till honom idag, verkade vara helt okej. O har även provat lite välling, fast gjorde hälften ersättning o hälften välling första gången så får vi se hur hans mage tar det. Köpte majsvälling iallafall som skulle vara snällare mot magen. Han behöver ju all näring han kan få nu så han ökar lite i vikt.

Emanuel lagar köttgryta idag, blir säkert supergott. Det är verkligen så skönt att slippa laga mat nu ett tag, får ju inte överanstränga mig ;P O disken sköter han också, så jag är väldigt bortskämd nu. Men snart är det väl slut med det.

Bytte förbanden på mina ärr idag, så Emanuel fick se dom för första gången. Men han tyckte inte att det såg så hemskt ut, bara jag som tycker det tydligen. Antagligen för att det är min mage som är förstörd, usch.

Ikväll blir det en lugn kväll framför tvn tror jag, orkar inte med så mycket annat.
Ha en mysig lördagkväll!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0