Lilla plutten ökar

Blev aldrig av att jag skrev nåt igår så jag får berätta lite om gårdagen nu istället.

Mamma kom hit vid 9-tiden sen åkte vi in till sjukhuset vid 10 för det var dags att väga Lucas igen. Vågen stannde på 6652 så han hade ökat ca 150 gram sen förra veckan så det var jättebra :)
Dom tyckte att vi kunde börja gå till Bvc istället nu eftersom allt gick så bra. Så på tisdag ska vi dit på 6-månaderskoll o han ska få sin vaccination som han egentligen skulle haft när han var 5 månader, men då hände ju allt detta så det blev ju inget av med det.
Sen åkte vi hem igen o satt inne o mös, för ute kunde man ju inte vara.
Mamma åkte igen vid fyra när Emanuel kom. Jag gick o la mig en stund på kvällen sen för jag va så himla trött, vaknade igen vid åtta så då blev det tv resten av kvällen.

Idag kom mamma återigen vid 9. När jag gjort mig iordning åkte vi till Lindex o Maxi. Köpte lite kläder till min nykomna kusin o kunde såklart inte låta bli att köpa något till Lucas också ^^
På Maxi hittade jag ett par skitsnygga stövlar, men köpte dom inte idag, ska göra de nästa gång jag ska dit.
Dessutom provade jag en snygg kappa som jag funderar på också. Att man faktiskt kan hitta snygga grejer där, det trodde jag inte.
Tror mamma ska få ta med sig Lucas hem idag så jag får lite sovmorgon imorrn, o Emanuel slipper gå upp inatt också, han börjar nog bli trött på det nu. Men då vet han hur jag brukar ha det :P

Måste göra om min blogg också, är så trött på den! När jag har tid o ork får det bli. Eller så tar jag helt enkelt någon av dom färdiga mallarna.

Ha en bra dag.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

va söta ni är :)

2008-09-25 @ 15:01:57
URL: http://emelie2008.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0