Långpromenad

När klockan var kvart i nio ville Lucas inte sova längre, medans jag va dötrött. Så där låg han o snackade lite med sig själv medans jag slumrade lite till. Tog mig upp en kvart senare iallafall.
Mamma kom vid 10 o höll oss sällskap, o vid 12 gick vi ut på en långpromenad, var hemma igen efter en timme. O då va jag helt slut! ;P
Tänkte att Lucas skulle få smaka lite banan till lunch, men han bara klöktes :/ Likadant när vi har provat avokado, kanske är konsistensen som är lite otäck? Jag vet inte...
Vi kommer inte så långt med smakportionerna känns det som, har gett honom potatis, morot, palsternacka, majs o broccoli än så länge så nu tänkte jag gå över till frukt, men det började ju inte bra. Får väl prova äpple nästa gång.
Har varit ganska trött nu sen vi var ute faktiskt, slumrade en stund på soffan mellan tre o fyra innan när Lucas också sov. Mamma åkte strax innan tre.
Fick en massa torsk av mina föräldrar häromdan så idag gjorde jag fisksoppa :) Blev jättegott, o mättande var det.
Sen var man ännu tröttare :P
Nu blir det tv resten av kvällen hade jag tänkt, o gos med Lucas.

Imorrn kommer mamma o hämtar oss, ska sova hos dom för Lucas o jag ska följa med dom till Kosta Outlet på lördag. Emanuel har ändå annat för sig så det gör inget om vi åker iväg :P
Så imorrn blir det nog inte att jag skriver något, o troligtvis inte på lördag heller.
Då blir Lucas 6 månader förresten ^^
Så ha en trevlig helg :)
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0